Wednesday, October 26, 2011

Sekadar Mengingatkan Diri Sendiri



Naiknya aku ke atas pentas Isnin depan untuk korang berdua,
Tunduknya aku pada Dato' Si-Polan-Entah-Siapa adalah tunduk terima kasih aku pada korang berdua,
Salam aku pada si Dato' itu nanti adalah salam terima kasih aku pada korang berdua,
Topik petak ridiculous aku, jubah huduh klu klux klan aku, genggaman ijazah aku nanti untuk korang berdua,

Semoga sengih kambing aku hari tu nanti berjaya bikin korang hilang penat membesarkan aku sebesar ini,
Semoga langkah-langkah bangga aku nanti berjaya buat korang bangga,
Semoga semua ini boleh membuat korang kata nanti;

"Tu Fitri, anak kami"

Senyum,lalu menarik nafas lega.








p/s: siapa kata konvokesyen hanya rutin bosan? :)



3 comments:

Hanim Yusuf said...

:) i bet they will. in fact, they've always been proud of you. :)

mrskzee said...

:) entri ini buat saye tersenyum. sangat cantik.

fiterisalim said...

thanks korang :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...